KVW Sponsoren? Doen!

Ieder jaar organiseert KinderVakantieWerk Heel een superleuke week in de zomervakantie voor alle basisschooljeugd van Heel. We kunnen dit natuurlijk niet alleen. Daarom is KVW erg blij dat we, naast de inzet van vrijwilligers, altijd kunnen rekenen op de ondersteuning van sponsoren. Klein of groot, elke bijdrage is van harte welkom en wordt zeer gewaardeerd!

KVW Heel trekt ieder jaar weer veel bekijks. Niet alleen door de vele deelnemers, hun ouders en vrijwilligers maar ook in de lokale en sociale media is het een levendig gebeuren. Gedurende deze week staat het dorp geheel in het teken van KVW, een uitgelezen kans om hier als (lokale) ondernemer op in te springen.

We staan open voor alle vormen van sponsoring. Er kan gekozen worden voor een onze sponsorpakketten (zie onderstaande afbeelding). Ook kunt u ervoor kiezen om “materiaalsponsor” te worden door materialen, producten of diensten te leveren.

Wil jij KVW sponsoren? Dan kan dat online via deze pagina.

Dankjewel voor je bijdrage aan de leukste week van het jaar!