Inschrijfformulier vrijwilligers

KVW HEEL - INSCHRIJVEN VRIJWILLIGERS

Ook dit jaar wordt er weer een geweldige KVW week georganiseerd met als thema “Zomer Festival”! Het wordt een fantastische week vol plezier, avontuur en leuke activiteiten voor de kinderen van Heel. Om van KVW 2024 een geslaagde activiteitenweek te kunnen maken, zijn we afhankelijk van een groot aantal vrijwilligers. Wat tof dat je daarbij wilt helpen! Ken je iemand uit je vrienden- of kennissenkring, die het leuk zou vinden om mee te helpen, dan kan dat natuurlijk ook!

KVW Heel 2024 vindt plaats van maandag 12 augustus t/m vrijdag 16 augustus 2024. Voor meer informatie over de invulling van je taken als vrijwilliger verwijzen wij je door naar onze website. Ook krijg je vooraf per e-mail informatie toegestuurd.

*Vul voor elke vrijwilliger een apart formulier in*.

Inschrijving 2024 is geopend tot 1 juni: schrijf je snel in!

- De vrijwilligersavond is voor álle vrijwilligers. Of je nu 1 dag of alle dagen hebt mee geholpen: je bent van harte welkom!
- De totale kosten voor deze toffe avond zijn circa €25,- p.p. Het merendeel van de kosten wordt gedragen door KVW omdat we super blij zijn met je inzet en je daarvoor willen bedanken. We vragen je zelf om €10,- bij te dragen.