Inschrijfformulier kinderen

KVW HEEL - INSCHRIJVEN KINDEREN

Ook dit jaar wordt er weer een geweldige KVW week georganiseerd met als thema “Zomer Festival”! Het wordt een fantastische week vol plezier, avontuur en leuke activiteiten voor de kinderen van Heel. KVW Heel 2024 vindt plaats van maandag 12 augustus t/m vrijdag 16 augustus 2024.

De inschrijvingen voor 2024 zijn gesloten

Een vrijwilliger per kind

Om van KVW een geslaagde activiteitenweek te kunnen maken voor onze kinderen, is een groot aantal vrijwilligers nodig. Wij verwachten daarom ook dat bij de inschrijving van een kind minimaal 1 vrijwilliger wordt opgegeven die hulp biedt op minstens één van onderstaande dagen tijdens de week KVW. Een kind kan alleen deelnemen aan de KVW week, als er ook een vrijwilliger wordt ingeschreven. Dit mag een ouder zijn maar ook een grootouder.

- Meerdere vrijwilligers opgeven? Gebruik hiervoor het aparte vrijwilligersinschrijfformulier.
- Heb je 3 of meer kinderen dan is 2 dagen vrijwilliger zijn voldoende. Meer mag natuurlijk altijd.
- Wil je je kind inschrijven maar weet jij je rooster nog niet? Geen probleem: vul voor de vorm een datum in, vermeld het bij de opmerkingen en geef je definitieve datum zo snel mogelijk door.
- Kun je niet doordeweeks? Geen probleem: er zijn verschillende mogelijkheden in de avond en in het weekend.

Voor meer informatie over de invulling van je taken als vrijwilliger verwijzen wij je door naar onze website. Ook krijg je vooraf per e-mail informatie toegestuurd.
- De vrijwilligersavond is voor álle vrijwilligers. Of je nu 1 dag of alle dagen hebt mee geholpen: je bent van harte welkom!
- De totale kosten voor deze toffe avond zijn circa €25,- p.p. Het merendeel van de kosten wordt gedragen door KVW omdat we super blij zijn met je inzet en je daarvoor willen bedanken. We vragen je zelf om €10,- bij te dragen.