KVW is voor IEDEREEN, i.s.m. Stichting Leergeld

Met KVW organiseren we een leuke week voor alle kinderen uit Heel van groep 2 t/m 8. We gunnen natuurlijk alle kindjes uit Heel zo’n geweldig leuke week met vriendjes en vriendinnetjes. Daarom werken we samen met Stichting Leergeld. Stichting Leergeld betaalt het inschrijfgeld (a €35,- per kind) voor gezinnen die dit niet zelf kunnen betalen.

Hoe werkt het?

– Om in aanmerking te komen dienen ouders cliënt te zijn bij stichting leergeld of cliënt te worden. Voor aanmelden of meer informatie zie Stichting Leergeld.
* Tot een inkomensgrens van max 130% bijstandsinkomen kun je cliënt worden bij stichting Leergeld.
* De aanvraag dient via de ouders te komen.
* De kinderen hebben een leeftijd van 4 t/m 17 jaar.

– Vul het inschrijfformulier op onze website in, zonder de betaling af te ronden.
– Je ontvangt een kopie van het inschrijfformulier met een link naar de betaling in je e-mail.
– Ook ontvang je van ons een e-mail dat de betaling niet is ontvangen.
– Stuur het inschrijfformulier met betaallink door naar Stichting Leergeld: zij zullen deze betaling overschrijven.

Let op!: Vul het inschrijfformulier op onze website vóór 1 mei in! De betaling kan ook nog iets later door Leergeld worden voldaan, indien de aanmelding om cliënt te worden bij leergeld nog loopt.